Sunday, November 24, 2013

JUS GOJI DAN JUS DELIMA GRANADA



1) Diceritakan oleh En. Hairuddin Abdullah melalui FB Group PROJEKG2015
Syukur Alhamdullilah sebentar tadi terima mesej dari Pn Azlianah dari Papar, Sabah yang berbunyi "Pada 14 Ogos lalu saya ririew di Hospital Likas Kota Kinabalu. Apabila doktor pakar membuat pemeriksaan dan scan kepada saya... doktor memberitahu bahawa ketumbuhan di bahagian peranakan saya sudah tiada dan saya tidak perlu menjalani rawatan lagi kerana sudah sembuh. SYUKUR ALHAMDULILLAH. Terima Kasih kepada tuan walaupun sedikit doa dari tuan, juga turut memberi semangat kepada saya untuk terus mengamalkan Jus Delima. Pengalaman ini sangat saya hargai dan akan saya kongsikan dengan rakan- rakan. Puan Azlianah telah mula mengamalkan Jus Delima dari 6 bulan lalu dan pernah juga dia hantar SMS mengadu kesakitan yang amat sangat tetapi beliau tetap terus mengamalkan Jus Delima.. Berkat usaha dan doa.. Allhamdulillah.

2) En. Bakar berusia 62 tahun. Beliau mengalami pelbagai penyakit terutama kencing manis dan darah tinggi. Hampir 2 bulan En Bakar tidak ada daya untuk bangun sendiri. Setiap kali nak bangun pasti anak dan isteri yang akan membantu. Pelbgai ubat dan rawatan telah dibuat. Alhamdullilah, satu En Bakar tergerak untuk mencuba Jus Delima dan Jus Goji konsisten. Beliau mengambil 3 x sekali pagi, petang dan malam. Dengan izin Allah dalam masa 2 hari sahaja beliau boleh bangun sendiri. Isteri dan anak-anak terkejut dengan perubahan yang cepat. En Bakar sangat yakin setiap penyakit pasti ada ubatnya cuma kita kena usaha untuk mencarinya. Kini beliau sangat yakin dengan keajiban buah goji dan buah delima ciptaan Allah. Buah delima memang banyak khasiatnya. buah delima merupakan salah satu buah dari syurga. Bagi mereka di luar sana yang mengalami sakit, kita ikhtiar dengan minum Jus Delima dan Goji Asli jenama Giffarine. Bukan sahaja murah tapi 100% asli tiada bahan pengawet atau pewarna.


No comments:

Post a Comment